در پی انتشار اطلاعیه روابط عمومی مجموعه شرکت های تدبیر (ایران سون استار)، مدیرعامل مجموعه ایران سون استار، جناب آقای مهندس سیدمهدی حسینی در پیامی از تلاش های روزافزون و شبانه روزی کارشناسان فروش ، فنی ، مالی و پشتیبانی قدردانی و مراتب رضایت خود را از عملکرد پرسنل ابراز نمودند.

در بخشی از این پیام آمده است: " رشد چشمگیر پاسخگویی سریع، مسولانه، راهگشا و متعهدانه از 72.2 درصد به 91.8 درصد در کمتر از 4 ماه با در نظر گرفتن افزایش درخواست های ارسالی به مجموعه، در این مدت کوتاه جای قدردانی و تشکر فراوان دارد. بی شک و تردید، مدیریت توانمند سرکارخانم مهندس احمدی زمینه ساز و جزئی لاینفک از این پیشرفت چشمگیر بوده است و از همین طریق مراتب تقدیر خود را از ایشان اعلام می نمایم."

در بخش انتهایی این پیام آمده است:
"خدای متعال را شاکریم که ما را در مجموعه ای متعهد، دلسوز، ساعی، کوشا، دانش بنیان و پیشرو در زمینه فناوری اطلاعات، با نام ایران سون استار قرار داده است که هر روز بر پیشرفت و افزایش کارآیی و بهره وری خویش مصرّانه و مجدّانه تلاش می نمایند و با روحیه ای قوی و اراده ای آهنین به سمت افق های بالاتر گام برمی دارند. مایه مباهات و سرافرازی بنده می باشد که در چنین مجموعه ای با جمعی از مدیران لایق و کارشناسان زبده، همکاری می نمایم.
ضمن تسلیت ایام شهادت جانگداز سالار شهیدان ، امام حسین علیه السلام، از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش کلیه عزیزان را مسالت دارم.
و من الله توفیق"


Friday, October 31, 2014

« برگشت